Pár dní v ráji

Krásný den! ♥
Už delší dobu přemýšlím, jestli tento článek napsat. 
Rozhodnutí padlo pro 'Ano'..
Je toho moc, co bych napsala, ale musím to stručně shrnout.
..
Vrátíme se zpět v čase, do průběhu prázdnin.. Konkrétně srpen.
Asi dle této fotky tušíte..
Jedná se o 14ti denní cestu..

Česko
Německo
Lucembursko
Francie
Španělsko
Portugalsko
Gibraltar
Andorra

Kdy jste nevěděli, zde se nachází Gibraltar. 


Musím přiznat, že to byla zatím nejlepší dovolená, na které jsem byla. ♥
Začnu asi Lucemburskem, pouze jsme tam zastavili a prošli si město, ale musím říct, že je to krása. ♥

Abych nezapomněla, jela jsem s taťkou.



☼ Ano Nici, vyfoť se na takovém místě. ☼








A dále Francie..♥



 


A konečně...moje milované Španělsko..♥










Chtěla jsem se s Vámi podělit o pár fotek..♥
Pokud budete mít zájem jich vidět víc, tak na instagramu - nicihoreckova
Přeji Vám krásný zbytek dne.




CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, určitě sis dovolenou užila :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, máš sympatického taťku :DDD závidím ti, já nikam takhle nezavítala

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné forky! Lucembursko vypadá hodně jako čechy haha:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každé vyjádření názoru, moc si toho vážím a přeji kouzelný den..♥

Instagram

@nicihoreckova