Natural princess

Přeji krásný den ! 
Dnes jsem obzvlášť dobře naladěná, jelikož se mi včera splnil sen.
Dostala jsem svou první zrcadlovku. ♥
Mám nepopsatelnou radost! Konečně se můžu naplno věnovat focení.
Dostala jsem ji kvůli škole, jelikož letos máme nový předmět 'Základy fotografie' a musíme mít foťáčky.
A rozhodla jsem se pokračovat v blogu, je to něco, co mě naplňuje a baví. Navíc teď mám pořádný foťák, takže se to zde bude hemžit fotkami. ♥
...
Ale teď zpět k tématu článku.
Dnes jsme šly fotit s Jolankou do lesa, pojaly jsme to 'přírodním stylem'.
Snad se budou fotky líbit. ♥

















Velké poděkování mojí Jolance, že vydržela s větví na hlavě. ♥

Přeji krásný zbytek večera!
A budu se na Vás těšit u dalšího článečku!
Papa. 



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každé vyjádření názoru, moc si toho vážím a přeji kouzelný den..♥

Instagram

@nicihoreckova