Ombre lips.

Moji milí,
přeji krásné podzimní prázdniny. 
Tak co, lenošíte? ♥

Musím říct, že letos jsem si obzvlášť oblíbila rtěnky.
Už ani tak neřeším, jestli jdu do školy namalovaná nebo ne..(Né že bych to nějak extra řešila..)
Poslední dobou vyberu rtěnku, namaluji rty a pospíchám do školy.
Proto jsem si pro Vás přichystala tento článek.

Musím se přiznat, že tuto červenou moc nepoužívám.
Spíše sahám po hnědých barvách.





 Tuto kombinaci mám ráda. 
(Malý tip: Pokud chceš udělat z lesklé rtěnky matnou, stačí zapudrovat)


Nude rtěnka: Essence-01 wearing only smile
Tmavá rtěnka: Essence-06 Don't stop the nude


Matná rtěnka od Essence se stala mou oblíbeností.




 Pro mě asi nepříjemnější.



 Tato kombinace je na mě až moc studená.
Použila jsem 3 konturky na rty.
(Z toho o jedné jsem si myslela dlouhou dobu, že je tužka na oči)




 Ombre to sice není, ale momentálně tento lesk u mě vítězí.
Matný lesk: Essence - 02 Beauty-Approved

Rtěnky kombinuji, jak se k sobě hodí. 
Jak už jsem řekla, volím spíše hnědé odstíny.
V tomto článku jsem spíše chtěla pracovat s fotkami a udělat ho trošku jiným způsobem.

Užívejte prázdnin!♥
Vaše



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každé vyjádření názoru, moc si toho vážím a přeji kouzelný den..♥

Instagram

@nicihoreckova